Vrácení a reklamace

Něco není v pořádku?

Netrpělivě čekáte na balíček, natěšení na novou kosmetiku a když přijde, zjistíte, že něco není v pořádku. Tohle je zlý sen každého e-shopu a nás to vždy velmi mrzí. Pokud však k takové situaci dojde, chceme vám zklamání co nejvíce usnadnit. Podívejte se, jak zboží vrátit či reklamovat.

Jak vrátit zboží?

Aniž byste nám cokoli vysvětlovali, můžete nám kosmetiku do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit. Jen musí být neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu.

1) Informujte nás — Vždy nám prosím dejte vědět, než něco posíláte. A to e-mailem ladybio@ladybio.cz nebo telefonicky na 604 366 889.
2) Balíček odešlete zpět — Produkty prosím doporučeně zašlete spolu s vyplněným formulářem na naši adresu: Veronika Lonská, OFFICE U KORUNY, Gočárova třída 504/54, 50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí.
3) Zkontrolujeme a vrátíme peníze — Jakmile vše v pořádku dorazí, produkt(y) zkontrolujeme a do 14 dnů vám vrátíme peníze.

Které zboží nelze vrátit?

  • Jakkoli otevřené produkty — Pokud jste originální krabičku otevřeli, bohužel už produkt nemůžeme vzít zpět. Jestli se vám produkt zdá v nepořádku, informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.
  • Jakkoli použité produkty — Pokud, byť jedinkrát, produkt použijete, už jej nemůžete vrátit bez udání důvodů. V tom případě nás kontaktujte a postupujte prosím podle kroků reklamace.
  • Produkty intimního charakteru — Například menstruační kalíšky, menstruační kalhotky, pesary apod. Dle zákona takové produkty nemůžeme vzít zpět. Proto však věnujeme maximální péči popisu výrobku a poradenství. Když při výběru jakkoli tápete, napište nám. Vyřešíme to dříve, než zboží objednáte.

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud se vám na doručeném produktu něco nezdá, co nejdříve nám prosím napište. Čím dřív, tím líp. A když uznáme, že je opravdu něco špatně, domluvíme se, jak budeme při reklamaci postupovat. Postup bude probíhat přibližně takto:

1) Produkt(y) zkompletujete — Asi je nám to všem jasné, ale nezapomeňte, že zboží musíte poslat včetně originálního obalu, všech jeho součástí a návodů.

2) Vyplňte formulář a produkt(y) odešlete zpět k nám — Reklamační formulář si odtud prosím stáhněte a vytiskněte. Poté prosím vyplňte a vložte do balíčku. Ten pak doporučeně zašlete na adresu OFFICE U KORUNY, Gočárova třída 504/54, 50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí, na jméno Veronika Lonská.

3) Zkontrolujeme a vrátíme peníze — Podíváme se, co se stalo a jestli je zboží opravdu vadné. Vše posoudíme a buď vám zašleme nové zboží, připíšeme slevu, nebo celou částku vrátíme.

Dokumenty ke stažení:

Formulář pro vrácení zboží 


Reklamace zboží formulář